pondělí 4. července 2016

Z víkendu.... Splněný narozeninový dárek.
Největší zážitek z koncertu Diany Krall v Kongresovém centru v Praze..... nádhera, dlouhý aplaus vestoje. 


Jinak lenošení, nové dekorace na stole, torza květin z vysvědčení.
Proč ty květiny vydrží tak málo? 

Chápu, že vysvědčení je důvod jak utržit v květinářství nějakou tu korunu.....takže se dělají velké kytice z čerstvých ale nesourodých květin, kterým to spolu nedělá dobře a za dva dny jsou všechny fuč.

Ze všech kytic mi zbylo po 4 dnech jen tohle:



16 komentářů:

  1. Koncert závidím...Krásné dekorace...Hezký den,moc zdravím.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koncert měl báječnou letní atmosféru.

      Vymazat
  2. Evi, to musel být zážitek! Ach...
    A řezané květiny, kamarádka jim říká mrtvé a vlastně má pravdu...
    užívej volno!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrtvé byly hned :)
      Koncert byl skvělý.

      Vymazat
  3. Evi, ja už roky neposielam na konci roka kvetiny, hanbila by som sa!
    Keď boli deti malé, tak už vtedy som posielala v kochlíku a teraz roky balíček z nejakého obchodíka, teraz z nášho - Radôstka, už ostal len Milo a narátal štyri učiteľské osôbky a vyberá už v obchode sám ....:-)
    Užívaj:-) speváčka je tuším Kanaďanka? pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...osôbky znamená, že doteraz boli aj nejaké asistentky, alebo terapeutky, teraz aj učiteľky výcviku, triedny a tak...:-)

      Vymazat
    2. Já vždy taky něco pro učitelky kupovala:)
      Ano z Kanady. Byli jsme na ní už podruhé a nikdy jsme se nezklamali :)
      Papa:-)

      Vymazat
    3. A určítě všichni měli radost :-)

      Vymazat
    4. To mali, panie, čo ho mali na výcviku boli dojaté, Milo im dával asi tri týždne pred koncom....pa:-)

      Vymazat
    5. To věřím.... dojetí je na místě :-)

      Vymazat
  4. Evi, určitě to byl krásný zážitek, kytičky na závěr školního roku jsem dětem nikdy nekupovala, vždycky jsem jsem je dělala sama buď z darovaných od sousedek(když jsme ještě neměli zahradu) a pak z toho co vykvetlo mě. Letos měl Marek největší kytku z celé třídy(nějak jsem to přehnala), krásné letní dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné léto i u vás a zahrádku plnou rozkvetlých kytiček :-) Eva

      Vymazat
  5. Evi,mně loni kytky za vysvědčení vydržely přes týden,letos to taky bylo nějaké horší, dnes jsem vyhodila poslední vazby. Zbyly mi aspoň dvě minirůže v květináčích. Ivča

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,mně loni kytky za vysvědčení vydržely přes týden,letos to taky bylo nějaké horší, dnes jsem vyhodila poslední vazby. Zbyly mi aspoň dvě minirůže v květináčích. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...... a díky za virtuální návštěvu :-)

      Vymazat