sobota 23. července 2016

To se to utrácí ..... mám strašnou radost, když něco objevím levného. Říkám si, že draze umí nakoupit každý.
Podobnou tašku mám z Nila a tuhle skoro stejnou ale za čtvrtinovou cenu z Kik.
Sukní a mých oblíbených šátečků není nikdy dost....a ještě vlna pro děti.

Konečně bych měla něco vytvořit pro to naše očekávané štěstí. Štěstí se blíží, ale prázdniny se krátí a moje předsevzetí se vzdaluje neznámo kam:)))







10 komentářů:

  1. Taška je super! Mám ji také, jen s modrou hvězdou a z LIDLu. Cena taky perfektní, na léto skvělá. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. A já myslela, že jsem tě inspirovala jako první :))

      Vymazat
  3. Evi, fakt parádní nákupy! Musím se do Kiku taky podívat...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, vezmi háček nebo jehlice a jdi do toho :o) Kdy čekáte to vaše štěstí?
    Měj se hezky a ať se daří....pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, budu plést .... v říjnu ( to mám tak akorát :-)

      Vymazat