čtvrtek 21. července 2016

Prázdninový výlet do Prahy za celebritami.
A že jsem některé opravdu obdivovala, .....jak jsou propracované a věrohodné, skoro živé.










10 komentářů:

  1. Tam bych se ráda podívala.Některé jsou opravdu jako živé.Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vouchery jsou stále na slevomatu:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ... Jj a jsou tam i pěkné kulisy.

      Vymazat
  3. Byla jsem kdysi v Londýně, ale ta Praha vypadá taky slibně! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla v londýnském muzeu, ale tady se mi taky libilo :)))

      Vymazat
  4. Máš pravdu, u některých je podoba úplně úžasná a vypadají jako živí...

    OdpovědětVymazat
  5. Málem jsem napsala to samé, co Lada :o) Ale je to tak, jako živí :o)
    Evi, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat