středa 27. července 2016

Včerejší den.....moje první panna cotta......odpoledne s pletením.....večer nádherný zážitek.

Koncert Melody Gardot.... byla výborná.
Americká zpěvačka, kytaristka a klavíristka s neuvěřitelným charismatem a krásným hlasem..... k profesionální tvorbě se dostala náhodou. 
V roce 2003 ji srazilo auto z kola, utrpěla poškození mozku a při zotavování ji lékař naordinoval terapii hudbou...... koncert byl úžasný...publikum se stalo jeho součástí. Donutila ho zpívat různé opakované motivy, do nichž kapela improvizovala a pak vše vyvrcholilo funkovým tanečním přídavkem.
 Koncert byl sice na sezení, ale na konci už na svém místě zůstal jen málokdo.








8 komentářů:

  1. Milá, nežná, starostlivá, romantická...veru tak, to je Evička!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a samozrejme veľký estét(babi:-))...

      Vymazat
    2. A dneska jsem už asi k. o. Do rána jsem dělala fotoknihy:)))

      Vymazat
    3. P. S. snažím se, ale nějak mi to už nejde :)

      Vymazat
  2. To musí být nádherný zážitek.A pannu cottu mám moc ráda, ještě jsem ji nikdy nezkusila sama vyrobit.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Co na to říct - prostě parádní den!
    Evi, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat