neděle 3. července 2016

Prázdniny tolik vytoužené...... tolik plánů, jak si je nejlépe užít :-)
Začínám cestovat, číst, zavařovat, převracet skříně.....
A taky tolik předsevzetí.....nebudu tak mlsat, dám se na zdravé snídaně, musím vytáhnout kolo, chodit si zaplavat.....



10 komentářů:

  1. Evi, snídám zdravě, ale mlsání mě neopouští, čokoláda a já...pa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třetí den a zatim vše dodržuji :-)

      Vymazat
  2. Evi, snídám zdravě, ale mlsání mě neopouští, čokoláda a já...pa J.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, mám to podobně, i když jsem do prázdnin vstoupila s bolestí zad tak ukroutnou, že jsem ráda, že se vůbec plazím ☺
    Doufám, že mě to brzy přejde.
    Užij si zasloužené volníčko, měj se príííma, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí , krásné prázdniny i tobě .... Ať se brzy uzdravíš !!!!

      Vymazat
  4. Evi užívej zasloužené volno.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Evo, džem vypadá dobře. Já taky mlsám a bohužel s tím skončit nechci :-) Měj se krásně ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci, ale nevím , jestli to dokážu :)

      Vymazat