pátek 8. července 2016

I mě korek v Portugalsku zaujal a jako klasická turistka jsem si musela nějakou korkovou památku přivézt.
Nejvíce mi padly do oka korkové pohledy.
Líbí se mi jejich nedokonalost a patina.

Sháním pro ně pěkné jednoduché rámečky.







16 komentářů:

  1. Vůbec jsem netušila, že má korek tak široké využití! Takových krásných věcí, taky bych si vybrala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělají z korku snad úplně všechno.

      Vymazat
  2. Nádhera, určite by som neodolala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé věci byly opravdu moc hezké.

      Vymazat
  3. Ty pohlednice...... to je skvost!!! Strašně se mi líbí!
    Přeji ti krásné léto, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Prohlédla jsem si zpětně vše o dovolené v Portugalsku, fotky úžasné, hned bych se tam vydala a výrobky z korku jsou opravdu moc hezké, výběr by byl těžký :o). Zvolila jsi suprově Evo.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, dobrá volba. A ty šuplata...ach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šuplata - náš nábytek v obýváku.

      Vymazat
  6. Korek mám taky ráda. Nejnovější úlovek u nás jsou hrnky z Ikea s korkovým talířkem. Dobře jsi vybrala, ten šperk je krásný. Krásné prázdniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nevěděla jsem který. Byly moc zajímavé. Zase něco jiného.

      Vymazat
  7. Evi, přivezla sis překrásné suvenýry.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat