neděle 12. června 2016

Tohle na mě vykouklo z poštovní schránky.
Božžeeééééé  !!!!! Už zase ?????? 
O rok starší..... 
( Vždyť jsem ty poslední slavila nedávno .)

Taky se vám to vždycky zdá?




22 komentářů:

  1. Také to na mě v týdnu ze schránky vykuklo ☺
    Evičko, vše nej nej, hlavně zdraví. Však víš.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ...... Vše nejlepší i tobě :)))

      Vymazat
  2. Krásných dalších 365 dní....a pak zas a zase....

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, já netušila,že jsi blíženec:o). Všechno nejlepší k narozeninám a k stálému zdraví přeji ještě splnění tvých přání..krásně si užij narozky! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Užívám .... Uvidiš v příštím příspěvku :-)))

      Vymazat
  4. Evi, všetko najlepšie, hlavne to zdravíčko, ostatné príde aj samo :-) H.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, nejdříve ode mne přijmi blahopřání k narozeninám!!!
    Ať jsi šťastná, zdravá, spokojená...
    A pak musím napsat, že Vaše svatba byla nádherná. prohlédla jsem všechny fotky a zasnila jsem se...Měli jste to nádherné!!

    A Tvé nákupy jsou moc milé (i myšička..:o))

    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, ubíhající čas je asi jediná spravedlnost...
    Přeji všechno nej, hlavně pevné zdraví!
    Pohodové pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tak všechno nejlepší milá Blíženkyně, tak se zítra do YR chystám... rok uběhl jako voda....

    OdpovědětVymazat
  8. Čas je neúprosný, že? Přeji vše nejlepší a hodně radostí Evo.
    Ala

    OdpovědětVymazat
  9. Čas je neúprosný, že? Přeji vše nejlepší a hodně radostí Evo.
    Ala

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsme o rok starší, ale vždy o rok krásnější...:-) Tak hodně dalších krásných přeji...

    OdpovědětVymazat