středa 8. června 2016

Kavárna Café Líbeznice je v zahradnickém centru.
 Dáte kafe, něco k tomu a z centra neodejdete s prázdnou. Kromě kavárenské pohody je tam totiž tolik dalších lákadel. Ani já jsem neodešla jen tak. 
 Domů se mnou přišla jedna neuvadající pivoňka (ač umělé květiny nemám ráda, tahle si mě získala), jeden dřevěný rámeček ( asi na jednu svatební...) a dřevěný tác na kávu.
Co vy a umělé kytky?
Berete je na milost?




18 komentářů:

  1. Umělá, ale jako živá....Ila

    OdpovědětVymazat
  2. pivoňka je nádherná a opravdu jako živá
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám nič ani proti umelým, ani proti suchým. Feng-shui neodporúča mrtvé kvety, ale zato umelé môžu byť. Pokiaľ tá kytička vyzerá ako živá, tak ano. A táto pivoňka vyzerá ako živá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ji viděla , věděla jsem, že bude moje :)

      Vymazat
  4. Pivoňka jako živá! Taková určitě nevadí, že je umělá. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, moc dobře jsi nakoupila. Dnešní umělé květiny vypadají dobře, taky jsem je vzala na milost, koupila jsem si tulipány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tulipány jsem dostala od kamarádky z Holandska a jsou taky jak pravé :))

      Vymazat
  6. V kvalitním provedení prokáží estetický efekt! Hezký úlovek, má krásnou barvu:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, kup je dobrý, mám jednu růži umělou, ale teď v šuplíku :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se narazí i na umělý skvost:-)

      Vymazat
  8. Evi, nakoupila si samé hezké věci. Umělé kytky beru tu a tam na milost, už to přece jen nejsou devadesátky, kdy se z Polska vozily ty plastové "úžasnosti"...Dostala jsem od kamarádky kaly, ty jsou snad z hedvábí...
    Pěkný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Heli, krásné dny i tobě:-)

      Vymazat