středa 1. června 2016

Svatba potřetí a už opravdu naposled 
aneb když se setmělo.
(Pokud chystáte svatbu a chcete 
předat zkušenosti či poradit, klidně napište.)











14 komentářů:

  1. Nádherné miesto, úplne tam vynikla vaša svadba!
    Ako čistá moderná svadobná loď:-)
    Opatruj sa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty to vždycky tak krásně napíšeš :))
      Opatruj se též !!!!

      Vymazat
  2. Moc se mi to líbí. Nevěsta v džísce je super. I moje dcera chce jednou úplně jinačí svatbu.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to od tvojí dcery výborný nápad :-)

      Vymazat
  3. Evi, moc krásné jste to měli..také jsme vypouštěli lampióny štěstí...a zatím pořád plní svou funkci:o)))..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle letěly vysoko a daleko , tak snad jim to štěstí vydrží navždy :-))))

      Vymazat
  4. Ten večer mi přijde z celé svatby nejromantičtější - měli jste to moc a moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo , to byla velká romantika :))))

      Vymazat
  5. Úžasná atmosféra! Evi, opravdu nádhera! Překrásné kytice, vkusné detaily...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, začínám mít obavy....

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, spytam sa mladých, či nechcú púšťať lampiony šťastia. Mám kamošku, ktorá má svadobný salón a každý rok robí tu v KE výstavy. Tak som zvedavá, čo ona vymyslí, ale v hoteli kde bude svadba už bude výzdoba, takže už budú len nejaké maličkosti. Začínam mať už pomaly obavy, alebo lepšie povedané nervy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla úplně klidná...... Nervozita mě chytla až den předem.
      Jaké máte Zitko datum?

      Vymazat