pátek 24. června 2016

Co jsme kromě koupání, slunění, krásných pláží a dobrého jídla a pití ještě zažili?
Hodně jsme cestovali a poznávali nepoznané....byli jsme na KONCI SVĚTA- na mysu CABO DE SAO VICENTE, který je vystavován silným větrům a vysokým vlnám, na kterém se tyčí majestátní maják a ukazuje cestu lodím......zamilovala jsem se do MINT mátové zmrzliny s hořkou čokoládou, obdivovali jsme starou architekturu a dlaždičky, žili nočním životem, navštívili jsme tradiční koridu a " korkové" obchůdky.....













12 komentářů:

  1. To je prvé prímorské miesto, kam som zatúžila ísť...
    a moje obľubené meno Vincent...krása:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě navnadila:)))

      Vymazat
    2. Ak ide o sv. Vincenta de Paul, tak s ním som už odcestovala na ,,mys Dobrej nádeje,,:-)))Už som tam!

      Vymazat
    3. Tak si tam užijí krásnou neděli :-)))

      Vymazat
  2. Pekné miesto ste si vybrali a krásne fotky a zážitky ulovili...;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, krásné fotky a všechno vypadá moc lákavě..My už odpočítáváme dny do odletu..:o)..Měj se moc krásně! Ještě učíte nebo už jste rozdali vysvědčení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Inko, učíme až do čtvrtka .... Taky se mi pomalu blíží další cesta.

      Vymazat
  4. Evi, fotky jsou opravdu úžasné! Mátovou zmrzku s hořkou čokoládou jsem ochutnala v Itálii a nemohu zapomenout :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se po ní dívala i v Praze ... ale mátovou jsem neobjevila.

      Vymazat
  5. Krásné fotky :)
    https://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za virtuální návštěvu:-) Eva

      Vymazat