pátek 10. června 2016

Z nedostatku času přes týden zas tak moc nevařím. 
Večeře jsou u nás dost jednoduché.
 Tentokrát zapečený chřest v šunce od kosti, 
posypaný nivou a s rajčaty. 
K tomu sklenka dobrého vínka. 
Nebeská kombinace.

Co vy a vaše večeře? Jak vaříte ve všední dny?




12 komentářů:

  1. Ja som tak unavená, teraz to na mňa dolahlo....
    Mala si ma vidieť včera: najprv celozrnná ryža pre mňa, potom špaldový čerešňový nevypeckovaný( tu som poľavila) koláč so semiačkami, makom a potom chřest s baby karotkou a mozzarellou, neskôr ryža (ich biela)a nakoniec večer kuracie vykostené stehná opečené na panvici, bylinky, hrášok....na večeru sa všetci dovalili.
    Medzitým pes-les:stretla som komplet diviačiu rodinku a naspäť som spievala Zdravas Maria...
    Potom len pranie(paplón, šaty...)varenie a dve myčky, lebo som deň predtým vyupratovala...taký oddychový deň!
    Asistenciu som vynechala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuhodné ..... A nic pro mě:-)

      Vymazat
  2. ...a ešte:tvoj pekáč-famózna kombinácia, skúsim:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej!!!! Místo nivy je lepší parmazán.

      Vymazat
  3. Evi, mňam, večeře by mi u vás chutnala.
    A já tedy vařím denně, my s mužem bychom se nějak obešli, ale Adam...:o) Na druhou stranu to umím celkem rychle :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychlé vaření mám nejradéji :)))

      Vymazat
  4. Ahojky Evi, já jsem na tom obdobě jako ty..od té doby, co jsme sami, tak nějak večeře moc nevařím..jen občas...máme rádi grilovanou zeleninu nebo jen něco lehkého,někdy si dáme i bůček, který upeču:o)..a třeba dnes mám uzeného lososa z Lidlu :o)..Tvá večeře vypadá úžasně..Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bůček zrovna nemusím , ale grilovanou zeleninu mám moc ráda. :))
      Hezký vikend. Mě čeká překvapeni. Eva

      Vymazat
  5. Evička...nerob chute...moc dobrý recept..presne na toto obdobir...rýchly, ľahký...díky za inšpiráciu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně by s dneska takový oběd hodil:-)

      Vymazat
  6. Evi, já bych byla spokojená, ale muž by se ptal co máme k večeři.... Ovšem druhá stránka věci je ta, že když dorazím déle než on, postará se sám :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je lepší domů chodit pozdě :))))

      Vymazat