pondělí 6. června 2016

Poprvé jsem nakupovala na FLERU.
Hádejte pro koho?



20 komentářů:

  1. Určite pre nastávajúceho vnúčika alebo vnučku.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný nákup!!! Určitě udělá radost :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná myška, určitě pro mimi...Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Pro miminko není podobných mazlíků nikdy dost. Také jsem háčkovala již několik zvířátek...
    A krásné fotky ze svatby :o). Ať se mladým v životě jen a jen daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)
      Bohužel hačkovat neumím , musim nakupovat :)))

      Vymazat
  5. Určitě pro miminko .-)a že to bude holčička?:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukýnka to prozradila viď?
      Snad ano :))))

      Vymazat
  6. Evi, myška je úžasná, bude mít úspěch. Pro Tea jsem jí nestihla, takže mě čekají dvě :o), že by o prázdninách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to nedokázala dát dohromady :))))

      Vymazat
  7. To je velmi radostné nakupování :o)
    Evi, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, myška je krasavice a určitě udělá radost.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivo za milý komentář. Eva

      Vymazat
  9. To je super. Blahopřeji nastávající babičko ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat