pátek 3. června 2016

Čas pivoněk


...ze zahrady mojí kolegyně

Jedna  z mých nejoblíbenějších květin.
Babička je měla na zahrádce na každém rohu.
A teď by byla bohatá.
U nás v květinářství se prodává jeden květ za 100 Kč.

Cena nehorázná, že ?





10 komentářů:

  1. Nádhera!!!Taky je mám na zahradě..V sobotu půjdou do vázy!Hezký víkend Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ve váze týden a jsou pořád krásné....myslela jsem, že tak dlouho nevydrží.

      Vymazat
  2. Evi, krása!!! 100Kč za kus? Tak to je teda cena! Já miluji, jak pivoňky při odkvětu začnou v zahradě sypat kolem sebe okvětní lístky. krásný víkend Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem četla v časopise Krásný venkov, že se ty opadané kvítky dají sušit jako pot-pourri ...chtěla bych to letos vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Tie sú anjelsky bucľato krásne:-)
    A u mňa tiež, aj tá babička!
    pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly...už jsou hodně rozkvetlé.

      Vymazat
  4. Tak pivoňkám se na mé zahrádce na dvorečku daří úplně luxusně - každý rok vyrazí nejméně jedna nová rostlinka, takže ji přesazuji na zahradu. Jsou to vděčné kytičky, nenáročné a na větším keři jich je třeba třicet i více - tak jak můžou být takhle drahé, to mi docela hlava nebere...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsou z dovozu....koupili jsme je na svatbu a než byla, všechny se rozvily:-(

      Vymazat
    2. Doma se mi také rozvinou brzy a opadají, ale na chalupě mám kytici ve váze už tři týdny a je krásná. Je tam totiž chladno, ne přímé slunce - to asi květům vyhovuje. Slyšela jsem, že je prodejci dávají i do lednice, aby se nerozvily brzy.

      Vymazat
    3. Lednice jsem viděla na vlastní oči. Zrovna včera v zahradnickém centru.

      Vymazat