neděle 31. ledna 2016

Jarní prázdniny začínají.....chci si je užít.
 Počasí nás sice trochu zradilo, ale i tak je plánů hodně.

První víkend byl kulturní, gurmánský, odpočinkový.....zasloužená thajská masáž, moje oblíbená masérka má opravdu kouzelné ruce (domů chodím s novým tělem:-)....zabíjačkové hody se sladkou tečkou a večer
 Lída Baarová.....těžká doba, ale krásná móda. 
Všechny modely hodny velkému obdivu.

Jaký víkend byl u vás?








16 komentářů:

  1. Krásné fotky, plné dobré chuti. Ten dezert s kávičkpou bych si teď zrovna dala :-) Měj hezký týden Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se teď taky hodil. Zrovna mám chuť na kafe a nemám nic k němu:-)))
      Hezký týden i tobě. Eva

      Vymazat
  2. Ten dezert vypadá opravdu božsky!Užívej prázdniny,at se vydaří.-)Hezké dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...s pomerančovou šlehačkou:-) byl dobrý.
      Děkuji.... jsem ráda, že je mám. Eva

      Vymazat
  3. Evi, prázdniny ti upřímně závidím,ale hlavně ti je přeji..my je máme až za 14 dní. Koukám, žee víkend byl pestrý..a ještě ty trhy,,to je krása...a ta ochutnávka..úplně se mi sbíhají sliny..měj se moc krásně a užij si volna! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji. Leden byl dost hektický, tak jsem ráda, že už mám volno. Eva

      Vymazat
  4. Evi aky bol film? Na internete nema dobru kritiku. Rozmyslam ist do kina na nieco s kamoskou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se líbil,byli jsme spokojeni.
      Hezký týden.Eva

      Vymazat
  5. Všechno by se mi to líbilo! A nejvíc ti závidím ty prázdniny! Na film se taky chystám, jinak mám za sebou víkend strávený praním pyžam a převlíkáním postelí, zatracená chřipka, ale mladej už dnes odjel do Prahy, tak doufám, že jsme bacily pokořili.... Užij si volno! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty letošní jsou hodně brzy a jsou moc zasloužené. Na horách už jsem byla , teď jedu do lázni.
      Ať se vás drží zdraví !!!!!

      Vymazat
  6. Uspokojím sa Premieňaním v Ňom :-))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, prázdniny si zahájila parádně, skoro závidím!
    Tak jen tak dál, užívej si!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, na film jsem slyšela chválu.Chleba vypadá lákavě :o). Užívej prázdniny, já si na relax počkám do dubna, kam jste se vydali? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, protože není sníh tak nakonec za relaxem a pohodou do lázni.

      Měj se moc hezky. Eva

      Vymazat