sobota 23. ledna 2016

Křeslo

Potřebovala jsem se zklidnit, nadechnout se...měla jsem on-line detox a energii jsem čerpala v termálních lázních.
Dočetla jsem pár časopisových restů, byla jsem v kině na filmu Padesátka a své chuťové buňky jsem polechtala na gastronomické akci STŘEDOMOŘSKÝ TRH (ale o tom až někdy...)

Své staronové křeslo jsem oblékla do kožešinek z Ikey a poštou mi přišla čtenářská radost P.S.
Dneska byly naplánované běžky....mráz rozhodl jinak. ...dojde na křeslo i knihu :-)

Co vy a víkend ?





14 komentářů:

  1. U nás se bude slavit!!!Knížku si koupila dcera , ale určitě si ji půjčím a snad i přečtu? Krásné křeslo, kožešinka určo parádně hřeje...Pa Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy se budete mít:-) těším se na fotoreportáž. Kniha má krásné zpracování.Hřeje, hřeje:-)))))papa

      Vymazat
  2. Evi, křeslo jsi pěkně vyteplila. A vypadá to super! Sobota na kožešině s knihou, to je odpočinek :-) Já ráno byla bruslit s jedním dítětem, bruslení venku, teploty po -10°C, nohy mě strašně zebaly. V hale by se nám bruslilo líp, ale venku je venku. Krásný zbytek soboty, ať se ti dobře čte. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já projížděla blogy a odstrojila konečně stromeček:-)
      Hezké dny plné sportu přeji. Eva

      Vymazat
  3. Ahojky Evi, o knížce jsem slyšela jen to nej a mám na ni zálusk, před Vánoci byla vyprodána...a tvé křeslo vypadá úžasně..Ta kožešina by se mi také moc líbila...měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, doufám, že sis obé užila!
    Já tu měla dospělé dítě s přítelem a taky koš prádla...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje realita byla nakonec taky jiná hihi :-)

      Vymazat
  5. Hrejivé, pekné,... kniha vyzerá dobre,... dobre si si odpočinula :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpočinek si momentálně ordinuji :-)))

      Vymazat
  6. Evi, Tvé křesílko láká k posezení.....taková horká čokoláda a pěkná knížka k tomu, to by se mi líbilo...kožešinka je nádherná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křesílko je taky stále obsazené:-)))

      Vymazat
  7. Evi, křesílko by mě pěkně zahřívalo a to mám moc ráda, já miluju teplo, mužský by zase stále větral ....Měj hezký zbytek neděle. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to stejně ... Musíme se střídat :-)

      Vymazat