čtvrtek 14. ledna 2016




Povánoční dárky.....milé překvapení od kolegyňky-pletená  kabelka . 
Má vše dotažené do konce.
 Třeba  ručně vyrobené tiskátko. 
A ovčí kožešinka, koupená za  vánoční poukázky  IKEA.

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nečekaný....měla jsem velkou radost.

      Vymazat
  2. Evo, krásný dárek. Takové ty od srdce a dělané mají své kouzlo, že? Kožešinu z IKEA máš tu šedivou? Miluju kožešiny :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to pro mě velké překvapeni.
      Kožešiny šedé už doma mám. Tahle je světle hnědá. Barva na fotografii je skoro stejná jako v reálu. Eva

      Vymazat
  3. Mám podobné tašky tkané z ľanu, vyzerajú takto...jedna tmavohnedá a jedna ryšavá..takže mne sa páčia...a tie detaily...papa

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera !!!! Krásné dárky !!!! To potěší .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když jsou neočekávané , tak to platí dvojnásob :-)

      Vymazat
  5. Dvě fotky plné radostí... Moc hezké dárky!
    Evi, přeji pohodový večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evka musela si byt dobra, ked si dostala taky pekny darcek.

    OdpovědětVymazat
  7. Jů,to je krása!Hezké dny Věra :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Darčeky stále potešia, aj keď sú "po". Máte šikovnú kolegyňu.
    Ja milujem ovčie kožušiny. V ikea registrujem len bielu a sivú, ale tento odtieň som v ich ponuke nevidela. Kde máte kožušinu? Ako koberček? Lebo často na fotkách z interiérov vidím na stoličkách či sedačkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovčí šedé z Ikey mám na sedačce , na křesle a malé stoličce.
      Tuhle novou mám na křesle.

      Vymazat