středa 27. ledna 2016

Středomořský trh

Na poslední chvíli jsme se rozhoupali na návštěvu STŘEDOMOŘSKÉHO TRHU a opět jsme nelitovali. 
Tentokrát jsem ochutnala mořského vlka, mořského ďasa, jkrevety, královskou pražmu a manžel kambalu. 
(A to ryby nepatří mezi má oblíbená jídla)

Poprvé jsme ochutnali hovězí rump steak, saltimboccu z telecí kýty, sušenou vepřovou panenku v bylinkové krustě, marockou cizrnu s kuskusem a zeleninou, smaženou polentu, pochutnávali jsme si na sýrech, ovoci, zelenině, salátech,sladkostech......

Jsem "plná" ještě teď, ale už se těším na další trh, který by měl být na Velikonoce.








6 komentářů:

  1. Evi, kam na trhy chodíte? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, sem: http://www.basta.cz
      Chodíme tady i na ty cestovatelsko -gastronomické večery.

      Vymazat
  2. Milá Evi, aj ja mám radosť z ,,mňam,, surovín :-) a teda aj ,,novej,, kuchyne ( batáty, hokaidó, hliva, šampióny, dva druhy cibuľe, repa,...), konečne máme ,,debničkový rozvoz do domu,, !
    Ja som konečne na ryži, dúfam, že vydržím dlhšie, všetko ostatné mi robí zle a teraz v zime po sviatkoch sa to ťažko menilo na askézu, aj keď ja keď zhreším, tak pol veterníka nanajvýš a predsa...
    Evi, dnes máte vysvedčko ! Osláv to a oddychuj !
    Predstav si, že ja mám Mila celý týždeň doma ! U nás učitelia štrajkujú !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak tuhle kuchyni já taky můžu:-))
      Od zítřka mě čeká 10 dní volna-hurá:-)))Zítra jedu na thajskou masáž a pak se ještě uvidí. Počasí nám zkřížilo plány.
      Viděla jsem v naší tv, že se u vás stávkuje. Vaši učitelé mají opravdu menší platy než u nás. Měj se krásně Eva

      Vymazat
  3. Hmm, tak to vypadá moc dobře. Ráda ochutnávám věci, které doma normálně nedělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky a proto tam chodíme dost často :-)

      Vymazat