středa 6. ledna 2016

K + M + B 2016



VÁNOCE vrcholí a končí.


Nezapomeňte upéci TŘÍKRÁLOVÝ koláč se zapečenou mincí pro štěstí.

16 komentářů:

  1. Krásné! Přeji super den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten diář je parádní. Evi, možná jsi to někde psala, ale kde jsi ho koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo je dělaný??

      Vymazat
    2. Máš úžasný diář, už jsem vypátrala i zdroj. Já mám letos z drogerie teta a nejsem si jista jestli v kabelce přežije. Tříkrálový koláč jsem nepekla, ale koleno.;-) Eva

      Vymazat
    3. Tak to budu muset do té drogerie někoho poslat! Pokud jsem to tedy pochopila správně a je odtud? :) Jana

      Vymazat
    4. V drogerii teta dostali stali zakaznici pred svatky jiny diar. hledej na webu kombinaci čapková + diář

      Vymazat
    5. V drogerii teta dostali stali zakaznici pred svatky jiny diar. hledej na webu kombinaci čapková + diář

      Vymazat
    6. http://diarkolobeh.cz/
      Holky , zdravím vás ze zasněženych hor :-)

      Vymazat
    7. Koupila jsem ho na vánočním trhu :-)
      Jukni na ten odkaz, určitě se dá objednat.
      Je moc hezký.

      Vymazat
  3. Tříkrálový koláč, má u nás dlouhou tradici i letos s malým zpoždním bude.
    Hezký pobyt na horách:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás díky horám žádný nebyl.

      Vymazat
  4. Evi, i ten můj koláč bude mít zpoždění, včera to byl trochu fofr.
    Ten diář je úžasný!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z diáře jsem měla velkou radost.
      Teď nestíhám vůbec nic. Jsem už týden na horách.

      Vymazat
  5. Tak právě a pozdě zjišťuji, že si užíváš na horách..Jste na Benecku? Nebo kde si užíváte hor? Každopádně se měj moc krásně..Inka..Vloni jsem měla také koloběh..je úžasný..koupila jsem si dokonce i jejich nekonečný kalendář a ten mi visí ve třídě.. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tradičně Benecko. Nádherné lyžování už je ale minulostí. Zítra po třech týdnech návrat do školy:-)

      Vymazat