neděle 10. ledna 2016


Včera můj syn oslavil v 9.05 hodin už třicáté narozeniny.

Byla jsem přísná matka, teď jsem pyšná matka. 
 Jsem ráda, že je takový jaký je. 
Dělá nám samou radost.




Dostal několikastránkové fotopřání a v něm obálku se splněným snem.
 Přál si příspěvek na zájezd na FORMULI 1. Vybral si Velkou cenu Maďarska.






Slavili jsme....


Dort přichystala jeho přítelkyně. 
Byl luxusní (čokoládový můj oblíbený :-) )
 Myslím, že by se mohla pečením dortů živit.



Benjik byl největší gratulant :-)


22 komentářů:

  1. Evi, blahopřeji k synovi, který dělá radost a jemu ke krásným 30. narozeninám..Můj syn je o rok a kousek mladší..a přiznám se, že z něj mám taky radost..Jinak ten dárek by se určitě líbil mému manželovi. Je velký fanoušek F1. Měj se krásně..a pěkný start do nového týdne..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Inko, moc lehce se mi dneska opravdu nešlo :-)))

      Vymazat
  2. Evo, gratuluji synovi k narozeninám. Krásné heslo "Legendy jsou zrozeny v lednu". Jsem také lednová, jen o 4 dny později a o 9 let dříve :-) Dort vypadá dost dobře :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dopředu vše nejlepší :-)))

      Vymazat
  3. Vše neeejjjjj,,,jsem taky v lednu..Jen o pár let staršííí..Pa Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, blahopřeji synovi, být pyšnou matkou je krásné :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Synovi vše nejlepší. Je krásné být pyšnou matkou. Já jsem leden 1976, takže letos s tvým synem slavíme kulatiny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Synovi vše nejlepší a gratulaci posílám i milující a pyšné mamince!
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne tešenie ! Radosť !
    Prajem múdrosť a citlivé srdce, zrelosť a osobný aj rodinný úspech!
    Potešenie aj na mojej strane :-)
    Vidím to u teba také pekné, trochu si nahrádzam, že u nás kostrbaté pre oko, ale tiež pekné to bolo !
    Vieš ja som to konečne doma dobojovala,to bola mesačná sviatková služba !
    Až dnes som sama, Milo išiel až teraz do školy, Naďa 2 týždne pred a 1 týždeň po sviatkoch, virózovala, muž doma..takže davy !
    Ale tiež sme jej splnili priania :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Alenko, krásně jsi to napsala.
      Myslim na tebe :-)

      Vymazat
  8. Evi, synovi vše nejlepší, není větší radosti, když děti dělají radost, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Evka prajem aby si mala este vela vela radosti zo syna a blahozelam mu k narodeninam. Moje kocky su rocnik 84 a 88. Benjik je tak roztomily, jedno usko dole , kolko ma rokov?
    Krásny psicek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Jej , ja vlastně ani nevím. Je to pejsek synovy přítelkyně Tak asi 6 let:)))

      Vymazat
  10. Moc hezky si to napsala, Evi! Napsala bych to stejně - přísná a teď pyšná :o)
    Připojuji se ke gratulantům!
    Pa, helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přísnost v mládí se vyplácí :-))))

      Vymazat
  11. Torta vyzera velmi chutne. Recept by sa nedal ziskat?
    Ja velmi torty na oslavy narodenin nepeciem, ale asi by som mala niekedy vyskusat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se zjistit. Bylo tam 800g čokolády

      Vymazat