úterý 20. května 2014

Zdravím z cesty.

A posílám  první  fotopříspěvek z míst, kde banány rostou jako plevel.
Tímto se zároveň omlouvám,že momentálně nereaguji na vaše příspěvky.
Brzy to napravím:)








18 komentářů:

  1. Evi, krásně si to užij a banánový květ je nádherný..to jsem ještě neviděla..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za milou návštěvu:-)...banány jsou moje nej:-))))

      Vymazat
  2. Tak Evi krásnou dovolenou... Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já už jsem zase doma:-)...díky za návštěvu:-)

      Vymazat
  3. no to je nádhera :))) škoda,že tady místo plevele nerostou banány . Ty já taky můžu...a dnes manžel koupil úplně zelený :( ...pa...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banány...všude, kam se podíváš:-))) byla to sladká paráda.papa Eva

      Vymazat
  4. Evi tam muselo být skvěle co? Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí,vůbec se mi nechtělo domů:-)...byla to nádhera, určitě dám další příspěvky. papa Eva

      Vymazat
  5. Evi,to je krasa!Jaka byla dovca?Monca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni zatím se aklimatizuji a nějak mi to nejde:-)...boží:)))) papa Eva

      Vymazat
  6. Ahojky Evi...netrpezlivo čakám a teším sa na ďalšie krásné fotečky...:-)...pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,další foto máš na fb:-)))...jinak samozřejmě nějaké další příspěvky dodám:-))) (až se trochu vzpamatuji:))) papa Eva

      Vymazat
  7. ....opravdu perfektní záběry, to jsem ještě neviděla....díky ..... Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za poklonu:-)...to já ne, to příroda....a díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Eva

      Vymazat
  8. zdravím a děkuji za krásné foto a moc se těším na další, to musela být paráda vidět na vlastní oči, být v kontaktu, v takové blízkosti těch plodů, já se takhle těším z hrušní v naší aleji, když kvetou, když plodí je to nádhera.přeji krásný den m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc zdravím a díky za návštěvu.Banány byly naprosto všude a ta chuť:-)))...P.S. hrušky taky můžu:-))))

      Vymazat
  9. Krásné fotečky Evi, těším se na další ;))

    OdpovědětVymazat