pátek 30. května 2014

Tentokrát vás pozvu  do hor a na náhorní plošinu 
Paul da Serra.
Zde rostou vavřínové a eukalyptové háje.
A také tu jsou levády-systém zavlažovacích kanálů.

 Jde o obdivuhodný lidský výtvor. Po celém ostrově se táhnou levády dohromady přes 2150 km dlouhé. Jsou vytesány do skal, mají šířku několik desítek centimetrů a hloubku asi půl metru. Aby obyvatelé mohli kanály udržovat, udělali kolem nich cestičky, které se dnes používají jako skvělé turistické trasy různé obtížnosti.

My jsme navštívili 2 levády: vodopád Risco a 25 pramenů.


 
 vodopád Risco



25 pramenů



12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Přesně tak:-) balzám na duši...

      Vymazat
  2. Velká nádhera! To musela být skvělá dovolená, opravdu jak v ráji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla největší nádhera, co jsem zažila:-)

      Vymazat
  3. ...ty reportáže jsou tak zajímavé a ty fotky!!!... fakt bezva..... jak už psáno výše ...ráj ráj... na vlastní oči to musí být paráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji:-)))....byl to ráj skutečný.....relax, balzám na nervy a stres:-)...tady se zapomíná na všechny problémy.

      Vymazat
  4. Nádherná příroda a krásně zachycená, tvým aparátem! Tento "Rajský ostrov"mě láká už několik let, ovšem mám strach, že pak mi nebude stačit naše zahrada:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky dlouho o něm snila, než se mi sen splnil (a taky na něj dlouho šetřila hihihi)...je to jedna velká botanická...

      Vymazat
  5. Evi, je to nádhera a tvé fotky jsou úžasné! Ta poslední je dokonalá..ty barvy...já úplně zírám na tu krásu..musel to být nádherný zážitek...měj se moc krásně a užívej si..pá Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to zážitek jedna báseň:-)))

      Vymazat
  6. Evi, nádhera ..... závidím :o):o):o) ..... krásně si to užij !!!! Marki

    OdpovědětVymazat