čtvrtek 15. května 2014

Letní outfity. 
Nové přírůstky do letního šatníku.


džínové kraťasy  HM     náramek: DESIGUAL


šátek:  DESIGUAL mikina a tričko: s´OLIVER  : džínové kraťasy: HM



šátek: DESIGUAL


peněženka: DESIGUAL


nátělník: ZARA     sukně: PROMOD


14 komentářů:

  1. Desiqual je skvělá divočina, ten šátek se mi moc moc líbí ♥ Jsem šátkový maniak

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné :)) Desigual dlouho obdivuju, ale nemám zatím od nich žádný kousek..

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě sluníčko a teplo a "kočka" může vyrazit do světa. Moc hezké barvy, ovšem šátek a náramek s peněženkou vedou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na cestách jsem,brzy se ozvu.Eva

      Vymazat
  4. Mně se moc líbí sukně..na léto a jaro úžasná.. hezký výběr..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....a je ze skvělého materiálu,vhodná na cestování.Eva

      Vymazat
  5. Evi, nádhera !!!!! Můj favorit je ta peněženka ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. parádní nákup :))) ....Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, moc hezké kousky jsis vybrala. Líbí se mi úplně všechno. Monča

    OdpovědětVymazat