sobota 3. května 2014

Májový výlet

Tak už jsem zase zpátky.
Nejdříve jsem se musela vykurýrovat z jarní virózy.
Pak jsem  si odjela pro  nutné dobití baterek. 
Tentokrát do Českého Krumlova.



ČESKÝ KRUMLOV je:
město kulturního dědictví  (300 památkově chráněných objektů v historickém centru, druhý největší hradní a zámecký komplex v České republice zapsané na seznamu památek UNESCO, nejstarší barokní divadlo na světě)
město umění a kultury   (Egon Schiele Art Centrum, International Art Gallery, 7 muzeí a 4 galerie, četné obchůdky s uměleckými předměty, 5 hudebních festivalů, divadelní festival, otáčivé hlediště)
město mnoha zážitků
město plné turistů


Je to jedinečné město , které vás pohltí úžasnou atmosférou a to ve dne i v noci.









16 komentářů:

  1. Evičko, z fotek cítím pohodu. Věřím, že člověk nepotřebuje odcestovat do zahraničí, aby načerpal pořádně energii. Ať Ti zdraví slouží. Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda Moni, bylo tam nádherně......ale rýma a kašel se mi bohužel stále nějak drží:-(

      Vymazat
  2. Evi, Krumlov miluju! Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já taky:-))) Krumlov toho má hodně k nabídnutí.

      Vymazat
  3. Evi, nádhera.............šla by jsem zas a znova............:-)...koukám na Tvoje fotky krásné a spomínam.... pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krumlov si říká o opakovanou návštěvu:-)

      Vymazat
  4. moc hezké fotografie...Evi krásný den...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárko...i tobě krásnou neděli. Eva

      Vymazat
  5. Český Krumlov je nádherný taky už jsem tam byla a doufám,že se tam ještě někdy po dívám....měj se Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je, jedno z našich nej :-) Měj se též. Eva

      Vymazat
  6. Evi to je krása ♥ děkuju moc za fotky -- tam já ještě nebyla -- a ted tam chci moc jet :o) Musí tam být překrásně.Evi tak at jsi hlavně brzy fit ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, jestli budeš mít příležitost k návštěvě, tak se nerozmýšlej. Je to město s úžasným duchem:-))) Eva

      Vymazat
  7. Krásné fotky :-) osobně bohužel ještěc neznám, ale letos to snad dopadne :-) a přeji pevné zdraví a protivná rýma ať je brzy pryč. Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a milý komentář.Rýmy a kašle jsem se stále nezbavila.Už je ale na čase:))))....návštěvu Krumlova doporučuji....po Praze podle mě druhé naše nejhezčí město. E.

      Vymazat
  8. Evi, nádherné fotky. Krumlov máme s přítelem moc rádi, naposledy jsme zde strávili tři krásné dny (a večery, protože Krumlov má večer úžasnou atmosféru!) toto léto a tvými fotkami jsi mi připomněla všechny ty krásné chvíle. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem Jani ráda, že jsem tě potěšila. Pro mě je Krumlov taky jedinečné město, kam se ráda vracím. Eva

      Vymazat