pondělí 26. května 2014

Dnešní příspěvek je věnován  mlsným jazýčkům
.
Nepřeberné množství tvarů, barev,chutí a vůní.







Nejběžnější rybou na celém ostrově je espada. Vypadá poněkud nevábně, je černá úhořovitá s dlouhými, ostrými zuby a vyvalenýma očima a má jemné bílé maso. Někde ji můžete dostat vařenou, ale většinou se peče s banány, kterých je na ostrově opravdu požehnaně.







16 komentářů:

  1. Evi, parada, kdeze jsi to vlastne byla? Jase vzdycky podobnych ryb bojim, ale pak se aklimatizuju a ochutnavam mistni speciality.... A to ovoce je uzasne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, na Madeiře:-)...na ryby nejsem,já miluji ovoce:-)))...a že ho tady bylo:)

      Vymazat
  2. Evi, ty se teda panečku užíváš! Krásné fotky! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, některé odrůdy ovoce vůbec neznáme(jestli je to ovšem ovoce) . No a ryby, tak tu první černou bych musela dostat na talíř už asi upravenou..to Ti je divná potvora:o))...ovšem rybí oko..tak to je něco..to doufám ani oni nejedí.o))..krásně si užívej...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, ovoce jsem taky neznala....musíš se ptát,co je co a prostě ochutnávat:-))))Ale všechno mi zrovna nechutnalo. Třeba banánová maracua-brrrrr. Espada žije v hloubce 1-4 km. Ve vodě je bílá, na vzduchu zčerná a vyvalí oči ( a jedno asi vypadlo) :-))))...manžel si pochutnával, já ryby nemusím...

      Vymazat
  4. Krásné fotky! :) Zaujalo mě to rybí oko!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Evi nádhera,jak to tam mají hezky vyrovnané. Kde to vůbec jsi?to rybí oko vypadá jak kulička :-).tak užívej a těším se na další fotky....pa Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, trhy tu mají úžasné....pozdrav je z Madeiry:-) Další foto bude:)

      Vymazat
  6. Evi tedy to je ale druhů ovoce... a jak to mají krásně upravené :o) No ryby já můžu mám je ráda--vždyt mám doma rybáře a rybářku--ale tuhle potvoru bych oželela :o)))) Měj se krásně....Martina

    OdpovědětVymazat
  7. A to jsem Martí nestihla vyfotit všechno:-)..ryby nejím,ale tahle je prý lahůdka....Eva

    OdpovědětVymazat
  8. nádhera...já můžu sníst kdeco...a tady to vypadá hodně lákavě.Krásné fotky...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky to Šárko lákavé bylo.....nevěděla jsem co dřív...zda fotit, ochutnávat, nakupovat:-)))

      Vymazat