neděle 11. května 2014

Z Krumlova jsme si odskočili na Lipno.

Prošli jsme si STEZKU KORUNAMI STROMŮ.
Obdivuji autora i ty, kteří to všechno dali dohromady.

Zajímavé připomenutí pro všechny, kteří chodí do přírody:


Stezka je citlivě začleněna do krajiny v okolí Lipenského jezera a je unikátním doplněním Active Park Lipno. Na stezce dlouhé 675 metrů naleznete kromě jedinečné vyhlídky ze 40 metrové věže i spoustu dobrodružných zážitků. 






Ve spolupráci s Lesy České republiky jsou na Stezce korunami stromů nainstalovány nové didaktické stanice s jarní tématikou.



Od úrovně kmenů až nahoru do vrcholků stromů spatříte nesčetné životní formy. Mechovitý porost,  jehličnany, hmyz, drobné živočichy a ptactvo lze pozorovat z jedinečné perspektivy.


 V celkové délce 675 metrů můžete zažít zcela neobvyklé, ale bezpečné zážitky na 11 adrenalinových zastávkách, které jsou podél bezbariérové stezky vytvořeny.

I já s výškovou fobií jsem se  na některá odvážila:




Nádherné výhledy z  horního patra věže  stojí za to:


Vrcholným zážitkem je nejdelší suchý tobogán v České republice v celkové délce 52 metrů, který se vine středem věže.  Platí se za něj zvláštní vstupné. Usednete na látkovou podložku a šup-už jste dole.




Jak  a kdy to všechno začalo?






A jak to všechno dopadlo?


Vstupné a další informace najdete Zde

12 komentářů:

  1. Pááni Evi, to je výhled:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí bylo příznivé...tak bylo daleko vidět. E.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný výhled. Jela si Evi na tobogánu?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blázníš Ivet?:-) Já????? Kdepak, strach by mi to nedovolil:-)))

      Vymazat
  4. Úžasná vycházka, taky se tam budu muset někdy vydat. Dostala mi hlavně ta první fotka, sem se zasmál a hlavně uvědomil, že lidi jsou..................

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy to byl úžasný výlet :o) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Krááása .... já bych ale asi strachy umřela .... trnu už na třetím schodu :o):o):o) .... máš můj obdiv !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to taky tak....ale dala jsem to:-)))

      Vymazat
  7. Ta skluzavka je naprosto božská:))) Škoda jen, že mám tak šílenou závrať, že bych se tam ani nedoštrachala...Krásný výlet jste si udělali:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám "výškovovu" fobii,ale šlo to....jen ten tobogán ne:-)))

      Vymazat