neděle 16. prosince 2012

výlet za Ježíškem




Krásnou třetí adventní neděli......

Během adventu mají lidé rozjímat, užívat si klidu a pohody .....řídím se tím a pak zjišťuji, že jdeme do finiše a já nestíhám......

Včera jsem podnikla ježíškovskou misi k našim sousedům...kromě posledních dárečků jsem si pořídila  i tyto dva nádherné časopisy:





a jak jsem psala:  NESTÍHÁM-takže NETVOŘÍM, ale posílám vám pár magazínových inspirací , které se dají zvládnout na poslední chvíli:
















8 komentářů:

  1. Ahoj Evi, tá HVĚZDA je prekrásnáááá!!!! A z nápadov ma najviac uchvátili andílci z papíru :-))...jednoduché, nádheré!!! želám pohodovú neděli, pa pa .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eli,hezkou třetí adventní neděli a pohodičku i Tobě...časopisy zapůjčím...škoda,že jsem ho neměla dřív...takového andělíčka na výstavě ještě nemáme:-))

      Vymazat
  2. Evi...ani já nestíhám,i tak díky za krásnou inspiraci.Přeji ti pohodové adventní dny...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani za návštěvu....pohodové dny i tobě. Eva

      Vymazat
  3. Evi, super inspirace, krásný večer pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I narychlo se dají udělat dobré věci,viď? Hezké dny i tobě. Eva

      Vymazat
  4. Evi, krásná hvězda a stromeček z dárků je úžasný. Měj krásnou adventní neděli. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z hvězdy mám radost,po reklamaci už konečně svítí:-))) Hezké dny Eva

      Vymazat