středa 5. prosince 2012

Krásný mikulášský den, pořádnou čertovskou noc :-)))
a andělský pozdrav všem:


 Abych byla dneska alespoň trochu stylová, upekla jsem   mikulášskou buchtu:



6 komentářů:

  1. I tobě Evi :o) a ta buchta je fakt skvělá :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem tam hodně rumu-bude pro nějakého čerta:-)))) Hezký mikulášský večer. Eva

      Vymazat
  2. Evičko, ty jsi "anděl", já to věděla !!!!! Přeju ti krásného Mikuláše ............ u nás byl před chvilkou, moji kluci už tuší, že to jsou převlečení lidi, ale kluci od sestry jsou malí a věří, hrozně se báli ......... a čím víc se báli, tím hlasitěji zpívali ...........pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,jestli jsem domácí anděl,tak to by ses musela zeptat u nás doma. Já zažila nebeskou návštěvu dneska ve škole....nahnáno měli i deváťáci:-))) Najednou byli všichni hodní-hihi:-)

      Vymazat
  3. No Evi, ty jsi ale pěkný anděl :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, doma jsou jiného názoru:-))...Krásnou mikulášskou noc Jani. Eva

      Vymazat