středa 19. prosince 2012

Vánoční polštářek na poslední chvíli







Polštářek mi namalovala moje žákyňka......černou fixou na textil. Stříbrné "ďubky" jsou udělané polovyschlou stříbrnou konturou na hedvábí.


Moje inspirace:
http://meinegruenewiese.blogspot.cz/




6 komentářů:

  1. Evi, ten se povedl. Moc krásné, super nápad. Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z něho Moni nadšená:-) Eva

      Vymazat
  2. Evi,to máš ale šikovné žáčky. Já se na ty svoje taky už moc těším.

    Pěkné Vánoce
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám....jsou dobře vedeni k obrazu mému:-))) Krásné Vánoce i tobě. Eva

      Vymazat
    2. To je krásná cesta. Tou se dám - k obrazu svému.:-)))

      Ahojky, Andrea

      Vymazat
    3. Andrejko,začátek je těžký,ale pak je to jen pohodička:-) Eva

      Vymazat