sobota 1. prosince 2012

advent


Tak je tady...prosinec....nejoblíbenější měsíc dětí a troufám si říct, že i některých dospělých ( já teda patřím mezi ně).

Moje první odpolední adventní výzdoba:




Vánoční čas začíná adventem.....tak ať je  pro všechny poklidný, plný rozjímání a příjemných chvilek.




10 komentářů:

  1. Evi, tvoje adventní výzdoba je opravdu nádherná.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji...mám ráda jednoduchost. Hezký advent. Eva

      Vymazat
  2. Evi, můj rozhodně taky! Svícen se mi líbí, mám ráda jednoduché věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za návštěvu...na oplátku zajdu na tu virtuální i kvám. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  3. Evi, jsou měsíce, které mám ráda víc a které míň,....... prosinec miluju - jsou vánoce, mám ráda červenec a srpen - to jsou prázdniny, zbožňuju květen a mám ráda říjen - nejspíš kvůli počasí, září nemám ráda - začátek školního roku / asi trauma z dětství :-):-):-) / a pak mě taky nebere únor a březen, asi proto, že už mám té zimy plné kecky a těším se na jaro ............advenťáček máš moc hezký, ty plechové hvězdičky jsou krásné ...........i já ti přeju krásný první adventní víkend ........... u nás prozatímbez sněhu, ale plný sluníčka .........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla dneska v Německu a počasí přímo jarní:-))))....přivezla jsem spoustu inspirace na vánoční zdobení. Tak ať žije prosinec ...Eva

      Vymazat
  4. Ahoj Evi, také mám ráda prosinec, ale nesnáším leden...pak už to jde...krásná výzdoba:-)) a přeji také pěkný adventní čas Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,díky za návštěvu...já zas vůbec nemusím listopad.Ještě že je už fuč:) Eva

      Vymazat
  5. zdravím, máte to moc pěkné ... hvězdičky s čísly jsou super... s tím prosincem to mám podobně, horší už je to s lednem a únorem ...to už nedočkavě vyhlížím jaro... přeji krásný a pohodový advent :-)Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za adventní návštěvu:)....prosinec mám moc ráda,vybízí k dekorování bytu,což já také můžu. Hezký advent. Eva

      Vymazat