neděle 23. prosince 2012

Inspirace z loňských Vánoc a sobotní momentky

Tak takhle to vypadalo u nás vloni.

Takové jsme měli Vánoce:









Tenhle krásný stojánek na stůl mi vyrobil můj šikovný manžel. 

Momentky ze soboty:
Včerejší  zasněžené ráno u nás:

Včerejší večer s kávovou vločkou (opět manžel:-)))


Asi jsem manžela vánočně nakazila....večer vymyslel  ještě tyhle dvě vánoční vychytávky: sice mi dneska s úklidem moc nepomohl, ale tímto  mile překvapil:-))) a vše napravil...lepší než úklid, že?





Do lustru dal hvězdičková vykrajovátka....a na  včelařský drátek přivázal ozdobičky.

Za odměnu dostane fotokalendář, který jsem pro něho zase večer vytvářela  já.



Nakonec jsem tvořila ještě o půlnoci. Inspirovala mě  Monika se svým příspěvkem:

http://www.vintagelover.cz/

Místo papírového sáčku jsem použila papírovou vánoční tašku. Vystříhala vzory a dovnitř dala svíčky. ...a nová dekorace je na světě:-).......Moni,moc díky za úžasný nápad.



8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nápodobně:-)))) Tak ať jsou šťastné a veselé! Eva

      Vymazat
  2. Evičko, ty jsi "nezmar" ............ loňská i letošní výzdoba je u tebe nádherná ...........a ty vykrajovátka v lustru .....parádní nápad .......... manžela pochval, určitě si to zaslouží,.... co na tom, že neuklízel, za ten lustr, bych mu všechno odpustila ..............pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem mu to Markétko přečetla,jak jsi ho hezky pochválila:-)))Krásné Vánoce...Eva

      Vymazat
  3. Jééé Evi, moc děkuji:) To jsem ráda, že jsem Tě inspirovala. Přeji Ti krásné Vánoce a spoustu nápadů do dalšího skvělého tvoření. Užij si sváteční den. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super nápad Moni......krásné Vánoce. Eva

      Vymazat
  4. ... šikovný mužský to se vždycky hodí, máte to krásně nazdobeno, kalendář je super, letos jsem taky tvořila ... pro taťku:-) Krásné a pohodové vánoce, klid a zdraví vám i vaší rodině Mara:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvořím fotodárky každý rok.....snad obdarovaný ocení. Krásné Vánoce. Eva

      Vymazat