sobota 22. prosince 2012

Poslední cukroví




...tentokrát moc zdravé....
Můj jeden žáček dostal za DÚ napsat recept....a přinesl mi tenhle skvost. 
Ráda se s vámi o něj podělím:

Jáhlové kuličky s kokosem

Jáhly, rozinky, kokos, javorový sirup (med nebo jiné sladidlo) , slunečnicová semínka, mandle aj.
Podle návodu uvaříme jáhly (3 x spaříme  horkou vodou a vaříme  10 minut s trojnásobným množstvím vody), necháme vychladnout.
Přidáme všechny ingredience a válíme kuličky, které ještě obalíme v kokosu.

Dobrou chuť!

12 komentářů:

  1. Hmmm, zdravé cukroví, to zní lákavě ............Evičko a jak chutná? Nějak si tu chuť neumím představit ......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, samotné jáhly jsou bez chuti...takže chutnají podle přísad třeba jako nepečené kuličky...jen tyhle jsou zdravější. Komu jsem dala ochutnat-ten si je pochvaloval. Opravdu rychlé cukrovíčko....Eva

      Vymazat
    2. Evi, super, už jsem si recept opsala, letos už to asi nestihnu, tak třebas příští rok ............Marki

      Vymazat
    3. My už máme kuličky pryč...musím udělat další várku...opravdu vřele doporučuji. Eva

      Vymazat
  2. parádní:-) moc díky za tip, já se chystám na cukroví zítra, letos poprvé v životě nepeču tak musím udělat alespoň nějaké nepečené a tohle je super bezvadnej recept ....dnes umývám okna a věším vyprané záclony, zítra pečení a balení dárků... už se těším:-) krásný den Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilný den:-)))...mám to podobně a ani nevím,jestli všechno stihnu.Tak ať se daří:-) Cukrovíčko fakt stojí za to. Eva

      Vymazat
  3. Evi, to je krásné kytičkové cukroví....ale ani to mě nepřesvědčí, abych ještě něco dělala, nechám si recept na příští rok...přeji krásnou adventní neděli pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mě už nepřesvědčí vůbec nic:-)))....ještě jsem nestihla zabalit ani všechny dárky. Jdu na to:) Eva

      Vymazat
  4. To je dobrý nápad, dávat dětem za domácí úkoly psát recepty:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi...třeba jednou napíšu i kuchařku:-))))....a k tomuto receptu byla hned i ochutnávka:-)))...no nemám já se u těch dětí dobře???? Eva

      Vymazat
  5. Evi, chutnají velice!!!.........škoda, že si se pochlubila až dnes, protože už to vzdávám a nic nedělám:-))......ale píšem si recept na ďalšie Vianoce :-)) pa Ela

    OdpovědětVymazat
  6. Nebo snad sladká tečka na Silvestra????? pa E.

    OdpovědětVymazat