čtvrtek 13. prosince 2012

vánoční věnec na dveře


Tak konečně je tady ........ vánoční věneček na dveře........letos malý, jednoduchý.

Proutky z kroucené vrby, tvrdnoucí hmota, mašle, korálky a  kuličky (vlastní rukou vytvořené) z ovčího rouna. Někde se to přece musím naučit:-))...můj druhý pokus s jehlou 






10 komentářů:

  1. moc hezký, musím si tu samotvrdku také pořídit:-))měj se prima

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmota je vděčná,dá se z ní dělat cokoli. Já zase obdivuji Jani tvoje spreje:-) Eva

      Vymazat
  2. ten je rozkošný:-))) obdivuji vaši kreativitu - tvoření zdar a krásný podvečer Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíte a já si myslím,že kreativní období už mám dávno za sebou.Hezký večer Eva
      P.S. a jak a kde se to ruší....poradíte????

      Vymazat
  3. PS: a přimlouvám se o zrušení opisování kódu pro zapsání komentáře ... je to o... díky Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění,snad už to bude fungovat:-) Eva

      Vymazat
  4. jů, sobíkový.... je skvělý!
    Tvrdnoucí hmotu mám už půl roku v šuplíku, a pořád nějak nejsou lidi:-)))) tak snad se na jaře najdou, než ta hmota ztvrdne úplně:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a díky za návštěvu...já ji měla taky dlouho.Dělala jsem z ní hvězdy a hodně jí zbylo....tak jsem tvořila dál a ještě zásobila sousedku. Hezký advent. Eva

      Vymazat
  5. Evi, hurááá, konečně můžu komentovat:)Už to jde! Věneček je krásný a ozdoby musím vyzkoušet. Hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupííííí...vždyť jsem to taky konečně opravila:-))) Takže díky za návštěvu.Eva

      Vymazat