neděle 9. dubna 2017

Víkend ve znamení žluté .... smoothie (banán, hrozno a pomeranč) a domácí tiramisu  s borůvkami.....v kuchyni jsem, protože musím :-)...ale tohle docela zvládám.

Je pro vás vaření koníček nebo nutnost jako u mě?



26 komentářů:

  1. Mnam tak presne to bych si dala a hned po ranu..;)Janca

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, pro mě kombinace obojího, koníček i nutnost ruku v ruce ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na tvém blogu není nutnost vidět :)))papa

      Vymazat
  3. Vaření mi nevadí. ale že by to byl můj koníček a vyhledávala stále nové nové recepty- to snad ani ne. Sem tam něco nového vyzkouším, dle odezvy zařadím do rodinného jídelníčku. Mám ráda pěkně prostřeno, jsem ráda, když naservírované chutná........
    Hezkou Květnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do něčeho náročného vůbec nepouštím :-)... Krásné stolování mám ráda a stůl si zdobím. Krásnou neděli i u vás. Eva

      Vymazat
  4. Evi, u mně je to s tím vařením jak kdy... Leckdy se těším, až ukuchtím nebo upeču něco dobrého, někdy jsem však otrávená z toho, že doma už není nic k jídlu a já musím něco uvařit... A to vymýšlení co vůbec uvařit, tak to je na tom to nejtěžší.... :-) :-)
    Mňam, to tiramisu bych si dala!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se netěším nikdy, jsem ráda, když mi někdo (manžel ) ukuchtí :-)

      Vymazat
  5. Nutnoooost :-( pečení mi nevadí, s vařením to je horší. Skvělá kombinace do smoothie, vypadá chutně. Krásnou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  6. Nutnost:-)ještě že manžel vaří rád.-)Krásný den

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, pro mě jak kdy. Když mám pro koho vařit,tak mě to baví. Když jsme jen sami, tak nutnost! ( Doufám, že si to nepřečte manžel:o))).měj se krásně..obojí, cos připravila bych si s chutí dala:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, hezké dny.... budu mávat z dáli:-)

      Vymazat
  8. Smoothie má pěknou barvičku a tato kombinace určitě chutná dobře.
    Pro mne je vaření spíš nutnost, ale ráda peču. :O)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak kdy... Někdy ráda, někdy se mi nechce. Naštěstí manžel vaří rád a dobře, takže se mám s kým vystřídat. Nejmíň mne baví vymýšlet, co uvařit.
    To tiramisu vypadá moc pěkně, ostatně smoothie taky.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě ti chlapi jsou na vaření lepší než my:-))) Eva

      Vymazat
  10. Evi, když vím co, baví, jinak rychle do kuchyně a rychle z kuchyně :o)
    Hezký zbytek dne. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já vždy rychle z kuchyně :-)))

      Vymazat
  11. Roky denne musím....aj v tomto som ale svoja, už keď som sa vydala som si mlela celozrnnú múku, odšťavovala a tak:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Evi na konci článku malo byť počítadlo, kde by sme zaškrtli nutnosť, alebo koníček. Vyzerá to, že nutnosť by asi vyhrala.... a pridala by som sa. Príjemné Veľkonočné sviatky.

    OdpovědětVymazat
  13. Evi, pro mne je vaření nutnost, vím jak jinak využít strávený čas v kuchyni.Ale jíst se musí.
    Přeji ti krásné Velikonoce. Iva

    OdpovědětVymazat