pondělí 24. dubna 2017

Perly mám moc ráda......naušnice, náramky i náhrdelníky...dají se nosit do společnosti, ale já je mám ráda i  třeba k džínám. 
Při toulkách hlavním městem Palma jsme narazili na MUZEUM PEREL.

Umělé perly se na Mallorce vyrábějí ve dvou továrnách postupem  vyvinutým a patentovaným roku 1925 německým inženýrem Eduarem Heuschem. Jejich ceny kolísají podle kvality zabarvení, velikosti, počtu na náhrdelníku a lesku.

Perlové obchůdky jsou na Mallorce téměř na každém rohu.
Nosíte rády perly?
 Jaké máte nejraději barvy?














16 komentářů:

  1. Mám Evo také ráda perly a jen jsem koukla na fotky a vybrala bych si hned. Chtěla bych si nyní pořídit šedé. Mám růžové a smetanové.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme oblíbené stejné barvy :-)
      Přeji hezký týden. Eva

      Vymazat
  2. Evo, děkuji za nakouknutí do nádherného perlového světa.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-) moc se mi v muzeu líbilo. Eva

      Vymazat
  3. Evi, krásné a moc zajímavé fotky. Perly nenosím, ale na druhých se mi líbí. Kdybych volila, tak určitě s nádechem do růžova :-) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné muzeum, tam se taky zašla určitě podívat. Perly jsem už dlouho neměla, příležitostně jsem je nosívala. Krásné dny D.

    OdpovědětVymazat
  5. Perly se mi moc líbí,ale zatím žádné nevlastním.-)Krásné dny V.

    OdpovědětVymazat
  6. Perly jsem nosila v mládí, teď žádné nemám. Nevím jaké bych si vybrala, líbí se mi všechny, ale nejblíž jsou mi bílé a růžové.
    Přeji další skvělé super zážitky.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, nádhera! Mám perly moc ráda! Pravé mám tedy jen říční, i když jejich "nedokonalost" se mi moc líbí!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Perly se mi líbí moc, nosívala jsem je. Teď už ne. Vlastně už nosím převážně jen stříbrný řetízek:-) Myslím, že perly jako takové jsou krásné v každém zabarvení, ale asi se připojím taky k těm, kteří preferují barvu bílou a do růžova.

    OdpovědětVymazat