úterý 18. dubna 2017

Posílám první pozdrav z naší jarní dovolené
.....aneb  letošní VELIKONOCE NA MALLORCE
....na rozdíl od domova byly opravdu letní. 
 Škoda, že jsem nemohla přivézt zpátky domů teplo a sluníčko. Dneska by se obojí hodilo.












20 komentářů:

  1. Evi, teda to jsou Velikonoce v teple, dobrá volba. Mne moře čeká až v září a tak tady u monitoru jenom vzdychám :o))).
    Měj pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to je nádhera. Na Mallorce jsem ještě nikdy nebyla, ale třeba někdy také vyletíme. Zatím jezdíme do Chorvatska,i tam je krásně.
    Ale Velikonoce u moře, to je fakt pecka. Krásné fotečky.
    Posílám moc pozdravů.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, děkuji za krásné fotečky, na Mallorku letíme v červenci a bude to má první návštěva.....
    Můžeš mi prozradit, jaká místa jste navštívili ?
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky byli poprvé. V sezóně se příprav na velké množství lidí.
      Doporučuji;hl.město Palma(katedrála,Královský palác, muzeum perel, kostely, starý olivovník na Radničnim náměstí, stoleté pekaŕství)Formentor,výlet od ck (loď ,bus,stará tramvaj, vlak), jeskyně , mořské akvárium,výlet lodí , zapůjčit si kolo.....
      Kam jedete? My byli v Arenalu. Těš se!!!

      Vymazat
    2. Letíme do oblasti Sa coma, nějaké výlety už jsem vybírala, moc se těším.
      Děkuji.
      Jana

      Vymazat
    3. Vy na východě , my na jihu:-)
      Od jakè ck jedete?

      Vymazat
  4. Super...tichá závist...a to teplo....Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Já tušila, že plánuješ něco takového... Jen trochu tepla si měla přibalit sebou...
    Evi, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, trošku tepla by se teď hodilo.
    Krásně sis užila velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, hned bych si to zopakovala;)

      Vymazat
  7. Připojuji se k Alence, trochu tepla by se teď hodilo. Už ten čas aprílový začíná být dost protivný.
    Tak jsem se alespoň pokochala fotkami.
    Hezký víkend!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  8. ...já taky, mám ráda perly:-)Ale teď bych brala raději to tamní počasí!

    OdpovědětVymazat