neděle 30. dubna 2017

Návrat do  pracovní reality byl dost krutý....třídní schůzky, dvakrát zápis, podklady pro mzdy atd...čekala jsem na vytoužené volno. Dneska jsem dala zákaz domácího vaření....a jelo se na oběd, výstavu a do muzea a kaple sv. Anny do Panenských Břežan.
.....a vším se tak trochu prolínala moje srdeční záležitost-Itálie
.....SANTINI, ITALSKÉ RIZOTO, BENÁTSKÁ MASKA

Jak jste se měli vy?
Jaká byla vaše neděle?

Začíná sezóna chřestu....chřestový tataráček, kotlíková chřestovo-fenyklová polévka ( k tomu toustík s kozím sýrem), rizoto s chřestem a parmazánovými hoblinkami







...všechno pěkně zdokumentovat....


Kytička od Verči.....prý od Lolinky....za hlídání...


12 komentářů:

  1. Milá Evi, krásně jste si užili. Moc by mě zajímal chřestový tataráček. Chřest máme moc rádi, dnes jsme měli právě chřestovou polévku. Kytička je krásná a určitě si hlídala ráda:o)! Měj prima dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chřest nasekat s cibulkou najemno a přidat ocet a ocet balsamiko a trochu soli. Výsledek luxusni :))))
      Hezký první máj. Eva

      Vymazat
  2. Samé mňamky na ochutnání :-) Lolinka vybrala krásnou kytičku. Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně strávená neděle. Vše vypadá moc hezky, jak oběd, tak návštěva Panenských Břežan, tak kytička od Lolinky.
    Přeji pohodový 1. máj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné májové pondělí. ..... Právě vymýšlíme, co s ním uděláme :-)))

      Vymazat
  4. Hezky jste se poměli :-) já tu měla děti, oba měli minulý týden narozky, tak jsme dortovali. A chřest jsem zkusila s jáhlami, budeme opakovat. A ten tatarák vyzkouším. Tak krásný krátký týden. E

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky jste se poměli :-) já tu měla děti, oba měli minulý týden narozky, tak jsme dortovali. A chřest jsem zkusila s jáhlami, budeme opakovat. A ten tatarák vyzkouším. Tak krásný krátký týden. E

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to byla moc pěkná neděle. A nepochybuji, že i první májový den byl bezva.
    Hezké i další dny.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  7. Byl polibek , výlet i návštěva :-)

    OdpovědětVymazat