úterý 4. dubna 2017

Na zelené vlně....baby špenát, banán nebo kiwi a lžička medu.....zelený příval tolik potřebné energie.


14 komentářů:

  1. Taky se zrovna na takový nápoj chystám.
    Krásné dny Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli bych tak hodně zelený příval energie zvládla :-)) Evi, měj se krásně D.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, dnes si také něco podobného udělám. Hodím tam i pampeliškové listí ☺
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ještě nezkoušela:)

      Vymazat
  4. Sorry Evka, ja takéto niečo zelené s malými kúskami niečoho,nejak nezvládam, vždy ochutnám, čo keď teraz, ale nejde to dole krkom :-).
    Maličká rastie ako z vody, je prekrásna a roztomilá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem k tomu přistupovala opatrně :)ale je to fakt výborné.

      Vymazat
  5. Smoothie si dělám často, ale tuto zelenou variantu jsem ještě neochutnala.
    Někdy zkusím. :o)
    Příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, nevím, nevím:o)..na mě moc zelené:o))),ale třebas jednou zkusím:o). Krásný energetický den! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to s tím banánem. Nepoznala bys:-)

      Vymazat
  7. Takovéhle smoothie já můžu! :-) I když se špenátem jsem ho ještě nezkoušela, ale věřím, že společně s banánem pak není ani chuť špenátu cítit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) špenát jako by tam nebyl.

      Vymazat