neděle 17. dubna 2016

Nikdy jsem nefotila sport.
 Jednou musí být poprvé....a to bylo zrovna dneska.
 Vrátili jsme se na slalomovou trať a já fotila ČESKÝ POHÁR v kanoistice.

Závody plné napětí a nervozity.
V sázce byla  kvalifikace do finále  a tím i letenka do RIA na olympijské hry.

Sportovci s vervou bojovali.
Počasí jim nepřálo-pršelo a foukal vítr.

 Mají můj velký obdiv-za výkon i za skromnost.
Byla to dřina.

Tak posuďte, jak se fotky povedly.












12 komentářů:

  1. Evi, fotky se tedy opravdu povedly!
    A uvědomuji si, že poslední sportovci focení mnou byly asi před lety děti na dovolené...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já vždy jenom statické foto:-)

      Vymazat
  2. Evi, fotky jak od profesionála..tolik vody a já se obávala pár kapek deště:o))..měj krásný nový týden..to to zase uteklo:o)..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotoreportáž , i když mě sport nic moc neříká . Mohla by jsi fotit do sportovního časopisu , jsou to krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ste báječní!
    A Odolená voda ( vždy v správach o hladine vody v ČSSR :-))kontra Čuňovo pri Bratislave :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A u nás skoro žádná voda není :))))

      Vymazat
  5. Fotky sa podarili. Až mi je zima keď na to pozerám. Brrr,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám byla zima taky :)))) museli jsme se dlouho zahřívat :)))))

      Vymazat