středa 27. dubna 2016

Puzzle 3D jsem obdivovala v OC Letňany.

Nechápu, jak tohle může dát někdo dohromady.
Mně nikdy puzzle moc nešly a pěkně jsem se nimi dokázala potrápit.
Co vy? Jak jste na tom ?








10 komentářů:

  1. Tak to mi hlava nebere!Super puzzle, které bych určitě nedala dohromady..Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem se k 3D puzzlím nedostala, musí to být hodně náročné, ale výsledek je úžasný. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V reálu to vypadá ještě lépe než na tady.

      Vymazat
  3. 3D puzzle je mnohem jedodušší než klasická verze. Máme tři kousky - nějaký řecký chrám, Bílý dům a Notre Dame - a všechny složily děti (9 a 10 let).
    Takže směle do toho! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha a já myslela, že je to naopak.

      Vymazat
  4. Úžasné, 3D jsem nikdy neskládala a asi bych ani nesložila, ale ty placaté - proč ne, je to docela relax...
    Evi, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do toho raději ani nepouštím:-)))

      Vymazat