sobota 23. dubna 2016

Jak jsem přežila Titanic......aneb sobotní den na výstavě.

Ráno jsem vyrazila s kamarádkou na výstavu. U vstupu nás čekal první šok. Ačkoli bylo necelých 10 hodin, první volná prohlídka  je až v 15,30 hodin !!!!! COŽE????? Byla naše první reakce.... Podlomila se nám kolena.....ale výstavu jsme chtěly vidět.
Co dělat pět a půl hodiny? 
Zachránilo nás OC Letňany....nákupy, kafíčko, zákusek.....jo jojo.....to se nám ta výstava pěkně prodražila :-)

A výstava ?????
 Až na další půlhodinové čekání v sektoru 2, pak další čekání před pokladnou, za pokladnou, u šaten, před promítáním filmu.....je zajímavá a obohacující.....jdete s pokorou do minulosti  a divíte se, žasnete....... a na konci čekáte  jako Mr..Edward Beane (zedník, 32 let, čerstvý novomanžel se svojí chotí Ethel) zda přežijete nebo ne......a PŘEŽIL(a) jsem Titanic i dnešní náročný den.















8 komentářů:

  1. Evi, tak to ste si užili...tiež by sa mi to páčilo...a milujem ten film...aj ked niekomu pripadá sladký, ale vyžívam sa, sledujem vždy detaily lode, dialogy, krásne kostýmy...a ved život by mal byť o láske...maj sa krásne...Marcela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film byl prý dražší než celá loď. E

      Vymazat
  2. Evi, jsem opravdu moc ráda, že si přežila :o), chyběla by si mi!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Heli za milá slova..... ale včera jsem měla namále :))))

      Vymazat
  3. Ja som myslela, že si sa odmlčala, lebo si vpadla do ,,milých príprav,,...:-)
    Čoho stôp ste sa dotýkali?
    Aj Milo sa chystal, ale nakoniec mal s kaučkou iný program...pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milé přípravy?????? Už dvě odpoledne jsem věnovala nákupu svatebních bot a stále žádné nemám :-( Sháním boty a něco na šaty. Nemám nápad ani inspiraci. Ach jo, takže nic milého. Mám šaty a kabelku.
      Na výstavě byl ledovec- mohla sis na něj sáhnout.

      Vymazat
    2. Ja som mala svoje ,,zdravotné dno,, keď sa N. vydávala, Týždeń pred tým donakrúcal Vojtek film o Milovi...je dosť možné, že som prežila....
      ....môj zať bol taký zlatý, že mi povedal, že môžem ísť v legínach, len aby mi bolo dobre...s Naďou si všetko prichystali a jeden víkend som ja s priateľkou ,,ohákla,, seba a druhý ,,ich,,...N. si dala šiť v Twiggy, bola ako keltská víla, niečo režné- vintage sme J. kúpili v Peek&Clopenburg(?) a bolo, najdlhšie bol N.boj o svadbu,papierovačky... to bola story...

      Vymazat
    3. Vzkaz od moji nevěsty : prý můžu jít bosa :)))))

      Vymazat