sobota 16. dubna 2016


Dnešní uplakaná sobota byla nakonec moc fajn........
 hodně zážitků....... slavnosti na zámku Nelahozeves, koncert, ochutnala jsem CHAČAPURI-gruzínskou placku plněnou 3 druhy sýra, obdivovala jsem závodníky na Českém poháru v kanoistice..... naše kanoistická esa bojovala  o vstupenku na OH do Ria, proti nim se postavilo chladné počasí a vítr......



Mám ráda " nedokonalé" hrnky.....
tohle je jeden z nich.....
můj dnešní úlovek z hrnčířského trhu
přesně podle mého gusta



milá květinová radost od manžela



od včerejška konečně nové brýle..... tolik let jsme na ně čekala, můj oční lékař měl jiný názor

Teďse jen divím, co najednou vidím:-)



A po velmi náročném týdnu se dávám do pohody.
 Pomáhá mi k tomu nová kniha.
 Už ji máte doma?



Co vy a dnešní sobota?
Co plánujete na zítřek?

16 komentářů:

  1. Evi, krásně vachrlatý hrnek. Plán byl kino, lístky rezervované a skončili jsme u vyklízení....když nám to tak pěkně jde, pravil můj muž, nebudeme končit :o) Ale zakončení bude fajn, večerní grilovačkou :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, do kina se chystáme už 14 dní, ale pořád děláme něco jiného :)
      Ale grilovačku bych brala hned :)))
      Eva

      Vymazat
    2. Kino nebylo :o), byla zahrada :o), tak to u nás je, když plánuju, můj muž plánování bytostně nesnáší....

      Vymazat
    3. To mají chlapi všichni-nechuť k plánování:)

      Vymazat
  2. Ten hrnek je krásný.....užívej pohodový víkend..Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrnek = láska na první pohled....a zrovna pršelo, tak byl plný vody:-) Prostě čekal na mě:-)

      Vymazat
  3. Žiadne živly nás nepremôžu:-)
    U nás slnečno až radiačne.
    Hrnček je dokonalý:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:-).....myslím,že zítra bude u nás podobně.
      Přeji krásnou neděli !!!

      Vymazat
    2. Jsem šťastná ,že je mám :-)
      Dobrou ....

      Vymazat
  4. Hrnek je krásný. NA knihu mám zálusk asi týden, ale ještě jsem to nestihlado knihkupectví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha by méla být zařazena do povinné četby :))))

      Vymazat
  5. Evi,užila sis to krásně a hrnek je moc pěkný...už se těším, zda prozradíš, jak se dostat do pohody a jestli ti pan doktor pomůže:o)...měj krásnou neděli. mě čeká ještě půl záhonu:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná kdybych si dala pár záhonů, tak jsem v pohodě hned :-))))
      Jinak kniha je fakt zajímavá.

      Vymazat
  6. Evi, to vypadá na parádní sobotu! i my jsme se měli dobře, viz. blog :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat