úterý 26. dubna 2016








Víkendové radosti


 Já trávila sobotu na Titanicu, manžel byl sám na chaloupce.
Přivezl mi sedmikrásky a někde tam vyhrabal tuhle retro skleničku-naši první posvatební.
Film TEORIE TYGRA....vřele doporučuji.....ze života :-)
Už dlouho jsme se tak nenasmáli. Už jste ho viděli?

A abych nezapomněla.....ATIZE  pro vás přichystala zajímavou GIVEAWAY....PODÍVEJTE SE SEM


12 komentářů:

  1. My jsme byli na Titanicu v neděli, začalo sněžit a i když jsme nečekali nijak dlouho, tak jsme pěkně vymrzli. Výstava se nám ale líbila moc, komentování audiosystémem bylo parádní, možná bych si ráda prohlídla víc "vylovených" věcí :) Ale bohužel jsem plavbu nepřežila.

    OdpovědětVymazat
  2. O filmu jsem slyšela z rádia , pouštěli i ukázku s E.Balcerovou a J. Bartoškou . Asi na to půjdeme :))) . Kytička je krásná a sklenička super retro

    OdpovědětVymazat
  3. Evka také skleničky som mala od mamky, ale zbalila mi ich staršia dcéra. Myslela si, že je to kryštál, tak som jej musela ukázať rozdiel. Ručne natrhané sedmokrásky od manžela viac potešia ako veľká kytica kvetov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :) manžel mi udělal nečekanou radost.

      Vymazat
  4. Film jsem neviděla,děkuji za typ.Na výstavu se také chystáme.-)Sedmikrásky přivolávají jaro,které se nám právě někam schovalo.-)Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstava i film stojí za viděni :)

      Vymazat
  5. Sklenička je nádherná..Kino jsem u nás prošvihla...Pěkný den Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, nejvíc potěší taková obyčejná kytička, o které víš, že byla natrhaná právě s myšlenkou na tebe, viď... Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat