úterý 20. října 2015




V obchodě jsem našla tuto cereální rýžovou kaši.
Znáte ji?
Stačí zalít teplým mlékem nebo vodou....a přidat ovoce, javorový sirup, marmeládu, ořechy, kokos...


8 komentářů:

  1. Evi, já mám moc ráda instantní jáhlovou kaši. Zrovna dnes jsem ji snídala pěkně s javorovým sirupem....ooooooo, to byla dobrota. Jinak jáhly jsou tělu moc moc prospěšné.
    Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip na chutnou snídani.Podivám se po ní. Eva

      Vymazat
  2. Evi, neznám a ani jsem ji nikde neviděla. Dělám si vločkovou, rýžovou málokdy...
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ,ale obal je sympatický..Pa

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc hezky , ale já ty instantní moc neprožívám . mám moc ráda klasické ovesné vločky přelité mlékem v mikrovlnce ohřeji a pak přidávám podle chuti ovoce , oříšky , semínka , med ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vločky si taky děláme,ale hledáme i nějakou změnu:-)

      Vymazat