sobota 24. října 2015

Sladko-ostrá dýňová semínka


6 lžic krupicového cukru
sůl
mletý kmín
skořice
čerstvý zázvor
chilli
olivový olej
semínka z dýně

Nechat na pánvi zkaramelizovat.

Vyhazujete dýňová semínka nebo je upravujete na nějakou mňamku?

6 komentářů:

  1. Semienka kupujem, toto spravím Milovi, ľúbi to s korením !
    Možno ako adventné maškrty, alebo na sv. Mikuláša.
    Už mám z Lídla plechovičky drops cukríkov.Už sa chystám, nakúpim v Lídli pomleté orechy a budeme v advente so zaťom piecť :-) ide nám to spolu super !
    Minulý rok som takto ,,nešla,, , tento rok som proste ,, ožila,, :-)
    Dnes som potrebovala oddychovať, som unavená, ale robili sme ,,len !,, to čo je na blogu, Mladá, čo nechce ničím hýbať a nechce nič voskovať, bola v práci, sprievodcovstvo končí v októbri a ide do múzea a do archívu, presne to čo chcela študovať !
    .-)))
    Milo je v spoločenstve a má úvod k čítaniu, je na sv. omši :-)
    Ja si žijem :-)))
    papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dneska taky užívala :-)))).....byla jsem v Praze... Po nákupech, na thajské masáži, na výstavě Saudek 80, na podzimním tvoření ... Zitra si bude bazén a návštěva kamarádky.

      Vymazat
  2. Loni jsem je také poprvé pražila s kořením. Letos jsem zatím měla jen dvě malá hokaida, ale velká dýně čeká na dlabání, takže si zase vyrobím pikantní semínka...Hezkou neděli, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkou neděli i tobě :-). Dneska jsme pekli dýni s batáty.

      Vymazat
  3. Evi, velmi podobně dělám směs ořechů, tak proč ne semínka - mňam.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat