středa 7. října 2015

Ryba chycená do sítě




Dřevo je velký "kůň" mého manžela....ale znáte to, kovářova kobyla....
Dneska na mě doma čekalo po dlouhé době překvapení.
A opět nezklamal:)))

20 komentářů:

  1. Evo, tak to je nádhera, to je přesně můj styl. I když rám vypadá, že je starožitný, jako celek to působí moderně. Povedlo se mu to. Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. koľko krásy je v jednoduchosti....svätá pravda...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, mně by se moc líbila zavěšená v prostoru jen tak.
    Měj se fajn, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je nádhera! Je vidět ten cit a láska k materiálu.
    Moc se mi líbil i váš egyptský večer.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel má dobrý cit pro barvy, tvary, materiály...:-)

      Vymazat
  5. Není nad dřevo , mám ho taky moc ráda. muže máš velice šikovného

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, manžel je šikula:o)..moc krásný kousek..taky bych si nechala líbit..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný kousek, velmi zajímavý...Hezký den..Ila

    OdpovědětVymazat
  8. Překvapení s originálním nápadem. Jana

    OdpovědětVymazat