sobota 10. října 2015

Plechová srdíčka jsem objevila minulý víkend 
na výstavě FOR DECOR.




16 komentářů:

  1. Moc pěkná srdíčka, vkusná.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná srdíčka a vůbec celý krásný dárek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapení pro synovu přítelkyni:-)

      Vymazat
  3. Určitě se bude líbit..my už skoro finišujeme se svatebními přípravami..už za 14 dní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať vše dobře dopadne a těším se na tvoji fotoreportáž:-)

      Vymazat
  4. Mám moc ráda srdíčka, toto je krásné, originální. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale už je jen rozdávám :-) hezkou neděli. Eva

      Vymazat
  5. krásné , plechová srdíčka mám a kupuji další a další :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je kupuji jen jako ozdoby na dárečky:-)
      Krásné odpoledne. Eva

      Vymazat
  6. Musím ti odfotiť to moje, je to súrodenec tvojho :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, jsou moc hezká, perfektně doladí dárek.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na to doladění jsem je koupila :-)
      Hezký večer. Eva

      Vymazat
  8. Evi jsou nádherná a srdíčka musí potěšit vždy každého ♥Měj se hezky.Martina

    OdpovědětVymazat