čtvrtek 22. října 2015

Salát s pečenou dýní



pečená dýně
olivový olej
citronová šťáva
sůl, pepř, chilli
čínské zelí

Jaké jsou vaše oblíbené dýňové recepty?

20 komentářů:

  1. Evka, to je fajn recept, mám tieto jednoduché a chutné rada.
    Takže robíme polievku, s koreňovou zeleninou, zemiakmi, kyslou smotanou a s muškátovým a kari korením.Rozmixovať.
    A naposledy som podľa Nuselskej kuchty robila tekvicové sušienky - placky, a mozzarelloou a čedarom.Mňam.
    Máš moc pekné - podľamôjhogusta dekorácie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://nuselskakuchta.blogspot.sk/
      :-)))

      Vymazat
    2. Hmmmm. Zajímavá kombinace :-)

      Vymazat
    3. A díky za tip na další zajímavý " jedlý " blog.

      Vymazat
  2. U nás jenom dýní polévka.-)ale pečenou dýni určitě vyzkouším.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  3. My pečenou dýni milujeme...a polévku taky. Ale ještě jsem ji nikdy nedělala nasladko, tak to je výzva.
    Krásný večer, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, ten salát vypadá moc dobře. U nás se dělá klasika - polévka a pečená dýně (cibule, česnek, trocha chilli, olivovým olej, ořechy a nakonec balsamico) mňam!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam to vypadá velice lákavě Evi....já dělám jenom polévku :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I další dýňové variace stojí za to :-)

      Vymazat
  6. Polievka u nás vedie, už ju mám vyšpičkovanú:)), ale určite i koláč a jedla som aj pečenú spolu s plesnivým syrom, nivou...ako príoha k masu...

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře, ale manžu bych asi nedonutila:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Musím se přiznat, že jsem ještě pečenou dýni , ani nijak jinak upravenou nejedla,,jsem ostuda!!pa

    OdpovědětVymazat
  9. pečenou dýni mám moc ráda ... peču půl na půl s bramborama a jako přílohu třeba k pečenému kuřátku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě nenapadlo upéct dýní s bramborem :))

      Vymazat