neděle 18. října 2015

Příspěvek s číslem 600 :-)))
...aneb jak jsme včera vylezli na Milešovku.
Byla jsem tam poprvé a těšila se na krásné výhledy.
Realita byla jiná.
Milešovka nás  přivítala nevlídně-mlhou a deštěm.
Ale i tak se nám tam líbilo a určitě plánujeme jarní návrat.



Rok 1965 = rok mého narození.
 Teď už vím, jaké jsem zažila počasí coby čerstvý novorozenec 
:-)
(vyčetla jsem na údajích 110 let provádějících měření na observatoři na Milešovce)



Po vydatném výletu nás čekal vydatný oběd v Resortu Svět







16 komentářů:

  1. Krásné fotky. Ta fotka s tím kotlíkem je nejen pěkná, ale i smyslná :-) :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Fazolová polévka byla výborná :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a určitě prima výlet..já se tu teď směju...kombinace smyslné fotky s fazolovou polévkou...asi moc domýšlím:o))..ale pobavilo mě to! Krásný večer! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi.... Žádné následky to nemělo :-)))

      Vymazat
  4. Evi, ty tvoje výlety......super inspirace! Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že alespoň někoho inspiruji :-)))

      Vymazat
  5. Evi, jezdím kolem docela často, ale jsem ostuda - nahoře jsem nikdy nebyla...
    Měj příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jezdíme okolo každý měsíc a taky jsme tam byli poprvé :-)

      Vymazat
  6. Pekné, pekné fotky ( aj romantické :-) ), ty máš tento rok , celý jubilejný :-)...a vieš , že my si s mužom hovoríme, že tento rok je neočákavateľne jubilejný, prelomový, završovací, nádherný pre nás :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moc přeji, abyste ten jubilejní rok pořádně završili :-)))

      Vymazat
    2. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Vymazat
  7. Paráda, servírování na prkénku...pro mě božský :o). Krásný výlet.
    Hezký týden měj. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Resort Svět, to je nádhera. Hned jsem se podívala na jejich stránky.

    OdpovědětVymazat