úterý 15. dubna 2014

Včerejší  aprílové počasí u nás:




 Velikonoce ......
Budu upřímná,ale zas mě tolik "neberou".

Přesto nějakou velikonoční výzdobu doma mám.





Pořídila jsem si dokonce i nový velikonoční polštářek:




11 komentářů:

  1. Evi, u nás včera padaly kroupy...A moc se mi líbí to stříbrné vajíčko, to je krásné! Já to s výzdobou na Velikonoce taky nepřeháním, ale nějaká bude:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí s námi pěkně mává:-)))...a já se těším na volno.

      Vymazat
  2. To zavěšené vajíčko na modřínové větvičce je supr nápad :)) Polštářek je moc krásný, ne jen velikonočně :) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že by se na dno hodil ještě mech, ale v lese jsem nebyla, tak jsem tam naskládala ještě peříčka.

      Vymazat
  3. Ale trošku nazdobeno přece jen máš...a hezky :)))..Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi výzdobu máš pěknou.Já ještě nemám vůbec nic jenom zasazené osení... Iveta

    OdpovědětVymazat