pondělí 14. dubna 2014



Uzlíky z listového těsta:
marmeláda, jablko, skořice


Moje nová radost .... už dlouho jsem po skleněném podnosu s poklopem pokukovala. Někdy mi nevyhovovala velikost, jindy cena.....tenhle z Ikey mé požadavky splnil.


6 komentářů:

  1. Moc pěkné...také kolem stejného chodím jako kolem horké kaše :)) ještě na něj asi nedozrál čas.Jednou si ho pořídím .))) PĚKNÝ DEN ...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, taky jsem ho nekoupila na první pokus:-)))

      Vymazat
  2. Podnos je moc hezký, já ho mám taky.A ty šátečky mňam, mňam..... krásné pondělí Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šátečky jsou fuč:-(((...krásný pondělní podvečer i Tobě. Eva

      Vymazat
  3. Evi, krásný podnos .... i ty šátečky v něm vypadají hned nějak líp, co ???? Marki

    OdpovědětVymazat
  4. No právě...i obyčejnému to dodá punc luxusu,viď?

    OdpovědětVymazat